W związku z opóźnieniami w wysyłce zamówień w okresie przedświątecznym, chcielibyśmy raz jeszcze serdecznie przeprosić za sytuację, która miała miejsce a jednocześnie rzucić nieco światła na to, co się wydarzyło...
CO SIĘ STAŁO?
Okres przedświąteczny to dla wszystkich sklepów czas pracy na „wysokich obrotach”. Zdajemy sobie z tego sprawę i co roku przygotowujemy się do grudniowego, świątecznego szału zakupowego. Dlaczego więc tym razem coś poszło nie tak? Pamiętacie zapewne naszą promocję na gry planszowe. Nie ukrywamy, że liczyliśmy na spore zainteresowanie ofertą, ale to co się wydarzyło przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Gigantyczna ilość Waszych zamówień wywołały w naszym magazynie, cóż... chaos. Chwilę potem zaczął się okres przedświąteczny, w efekcie którego „nadrobienie” zaległych wysyłek okazało się bardzo trudne a w niektórych przypadkach, niestety niemożliwe.
CO ZROBILIŚMY, BY PRZYSPIESZYĆ WYSYŁKĘ
Po pierwsze: od razu po tym, gdy zdaliśmy sobie sprawę ze skali problemu wysyłaliśmy naszych pracowników do magazynu, by pomagali w realizacji zamówień. Również w samym magazynie liczba osób pracujących nad wysyłką uległa zwiększeniu. Początkowo sądziliśmy, że w kilka dni magazyn odzyska pełną sprawność. Gdy tak się nie stało, jeszcze bardziej zintensyfikowaliśmy nasze magazynowe działania. To jednak nie wystarczyło i pewna pula zamówień nie opuściła naszego magazynu przed Świętami.
A CO Z COK?
Część z Was pytała, dlaczego nasz COK nie odpowiada na bieżąco na wiadomości lub nie odbiera telefonów. Wyłączenie infolinii miało na celu przyspieszenie rozwiązywania zgłoszeń mailowych. Ponadto do naszego zespołu COK dołączyły na ten czas dodatkowe osoby. Duża liczba opóźnionych zamówień generowała masę maili, co przełożyło się na (bardzo) długi czas oczekiwania na odpowiedź. Staraliśmy się również na bieżąco odpowiadać Wam chociaż na Facebooku – z czego wielu z Was skorzystało – jednak i tutaj nie zawsze mieliśmy możliwość obsłużyć Was na bieżąco.
CO DALEJ?
W chwili obecnej w naszym magazynie trwa planowana, coroczna inwentaryzacja, której przygląda się zewnętrzny audytor. W związku z tym nie mamy możliwości wysyłania zamówień fizycznych (zamówienia cyfrowe realizowane są na bieżąco). Postanowiliśmy anulować zaległe zamówienia, które nie zostały wysłane przed Świętami – pragniemy też podkreślić, że wszystkie osoby, które wybrały płatność z góry otrzymają niezwłocznie zwrot pieniędzy (proces zwrotów powinien zakończyć się jeszcze w tym tygodniu tj. do 4.01). Planujemy również stosowną rekompensatę dla tych, których zamówienia zmuszeni byliśmy anulować.
RAZ JESZCZE PRZEPRASZAMY…
Na koniec pragniemy jeszcze raz przeprosić Was za opóźnienia w dostawie zamówień i niedostateczną, czasami nieskoordynowaną komunikację z Wami. Analizujemy to co się stało i wprowadzamy nowe procedury, których celem jest zminimalizowanie ryzyka podobnego kryzysu w przyszłości. To dla nas trdny okres, dlatego mimo problemów, bardzo liczymy na Wasze zrozumienie i wsparcie.