Jeśli napotkasz problemy w czasie korzystania z któregoś z zakupionych u nas produktów, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Wydawcy.
Szczegółowe informacje na temat kontaktu z pomocą techniczną wydawcy gry powinieneś znaleźć w instrukcji obsługi gry lub na jej opakowaniu.
Przed kontaktem z pomocą techniczną Wydawcy zalecamy wykonanie następujących czynności:
- Sprawdzenie czy rozwiązanie problemu nie znajduje się na stronie internetowej wydawcy gry.
- Zainstalowanie najnowszych uaktualnień do gry ze strony wydawcy gry.
- Aktualizację sterowników do posiadanej karty graficznej:
- dla kart NVIDIA® ze strony www.nvidia.com (zakładka Sterowniki);
- dla kart ATI® ze strony www.amd.pl (zakładka Wsparcie & Sterowniki);
- dla pozostałych kart sugerujemy odwiedzenie strony internetowej producenta sprzętu.
- Aktualizację pakietu DirectX™ ze strony www.microsoft.pl
- Usunięcie z dysku twardego komputera programów emulujących wirtualne napędy oraz wyłączenie na czas gry programów działających w tle, w tym także programu antywirusowego.
Uwaga: Aktualizację sterowników i pozostałych komponentów systemu operacyjnego użytkownik wykonuje na własną odpowiedzialność. Ani wydawca gry, ani Sklep Muve.pl – nie biorą odpowiedzialności ze ew. problemy systemowo-sprzętowe powstałe na skutek niewłaściwie przeprowadzonej instalacji.
Jeśli powyższe czynności nie przyniosą rezultatu należy skontaktować się z pomocą techniczną Wydawcy gry i podać następujące informacje:
- Tytuł oraz edycja gry (np. Kolekcja Klasyki, Premium Games itp.).
- Szczegółowy opis problemu, z uwzględnieniem komunikatów o błędach (jeśli występują).
- W przypadku problemów z kluczem aktywacyjnym, należy podać wadliwy klucz.
W przypadku problemów z instalacją, uruchomieniem lub działaniem gry, należy także dołączyć raport dxdiag. Aby wykonać taki raport należy:
- Z Menu START wybrać opcję Uruchom, a następnie w pole tekstowe wpisać: „dxdiag” i nacisnąć Enter. Uruchomiony zostanie program diagnostyczny, który przygotuje raport.
- Po wykonaniu raportu przez program, należy kliknąć przycisk „Zapisz wszystkie informacje” i zapisać go do pliku tekstowego (*.txt), a utworzony plik należy załączyć do maila ze zgłoszeniem.