FAQ muve digital

UWAGA. PRZYGOTOWALIŚMY NOWĄ WERSJĘ DOWNLOADERA. ABY Z NIEJ SKORZYSTAĆ POBIERZ JEGO NAJNOWSZĄ WERSJĘ, KTÓRA JEST DOSTĘPNA TUTAJ.

 

  1. Pobierz nową wersję wersję downloadera oznaczoną numerem 150
  2. Odinstaluj całkowicie starą wersję aplikacji 
  3. Zainstaluj nową wersję aplikacji
  4. Zaloguj się i korzystaj z downloadera tak jak dotychczas.

 

Wszystkie gry pobrane wcześniej będą widoczne w nowej wersji aplikacji. Downloader w wersji 150 wykorzystuje zarówno protokół p2p (dotychczasowy) oraz protokół http, co pozwoli uniknąć większości problemów z downloaderem, takich jak prędkość pobierania, blokowanie protokołu p2p przez providerów. Założyliśmy także nowy wątek na naszym forum, na którym możecie zgłaszac wszystkie uwagi związane z nową aplikacją.

 

Jeżeli napotkałeś problem z pobraniem lub uruchomieniem gry zakupionej w serwisie Muve Digital, przed kontaktem z Działem Obsługi Klienta zapoznaj się z istniejącymi rozwiązaniami najczęściej występujących problemów:
 

 

 


 

I. BRAK KLUCZA

 


 

  • "Nie otrzymałem klucza do gry, mimo że zamówienie zostało potwierdzone i zapłacone"

 

W takim przypadku prosimy o sprawdzenie:

 

  1. czy zakupiona gra nie jest preorderem (dostępność: pre-order, informacja o dacie premiery znajduje się na karcie produktu), w takim przypadku klucz otrzymają Państwo najpóźniej w dniu premiery gry.
     
  2. czy w panelu klienta na stronie sklepu.muve.pl nie pojawiły się klucze do zakupionych gier (zakładka: moje gry do pobrania).
     
  3. w przypadku umieszczenia w jednym zamówieniu gry w wersji cyfrowej oraz pudełkowej, gra w wersji cyfrowej zostanie odblokowana dopiero po zrealizowaniu całości zamówienia.
     
  4. Jeśli klucze nie wyświetlą się po upływie 24h (w dni robocze - przypominamy że niektóre banki nie księgują wpłat przez Payu w dni wolne i święta) prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta muve.pl (http://sklep.muve.pl/kontakt)
     

 


II. PROBLEM Z MUVE DOWNLOADER

 


 

  • "Mam problem z zainstalowaniem/uruchomieniem programu Muve Downloader" [error 5001]
     
  1. Aby rozwiązać ten problem należy pobrać nową wersję aplikacji oraz ją zainstalować.  Najnowsza wersja muve downloader znajduję się pod tym linkiem: http://muve.pl/pages/muve-downloader

    Uwaga: po odinstalowaniu nie działającej poprawnie aplikacji muve downloader prosimy dodatkowo usunąć ręcznie z dysku folder muve downloader. Można również dla pewności podczas ponownej instalacji zainstalować downloader w innej lokalizacji na dysku twardym niż domyślna.
     

 

  • "Nie mogę zalogować się do programu Muve Downloader"

 

  1. Należy w takim przypadku sprawdzić czy login i hasło są wpisywane prawidłowo. W przypadku zagubienia hasła do konta, należy skorzystać ze strony: http://muve.pl/przypomnij-haslo
     
  2. Niekiedy pomocne może okazać się również wyłączenie zapory sieciowej oraz programu antywirusowego (szczególnie dotyczy programu Avast) w celu sprawdzenia czy nie blokują one połączenia z serwerem. 
     
  3. Jeżeli korzystasz z systemu operacyjnego Windows XP SP3 do poprawnego działania muve downloadera wymagane są sterowniki Microsoft .NET Framework 3.5, które należy własnoręcznie zainstalować (link do pobrania: http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=21)
  4. Jeżeli pierwsze Twoje logowanie odbywało się przez Facebook w zakładce moje konto uzupełnij pola dotyczące hasła. To samo hasło będzie hasłem dla downloadera.
  5. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta muve.pl (http://sklep.muve.pl/kontakt)
     

 

  • "Pobieranie gry w Muve Downloader nie rozpoczyna się lub zatrzymuje po jakimś czasie i nie jest wznawiane"

 

  1. Aby rozwiązać problem należy w programie Muve Downloader w prawym górnym rogu kliknąć kółko zębate, wejść w opcje i kliknąć RESET. Po ponownym uruchomieniu Muve Downloader należy się zalogować na swoje konto.
     
  2. Jeżeli nie rozwiąże to problemu, należy w ustawieniach zapory sieciowej lub/i routera odblokować porty o numerach 6881, 6889 (aplikacja korzysta z protokołu P2P). Niekiedy pomocne może okazać się również wyłączenie na czas pobierania zapory sieciowej oraz programu antywirusowego.
     

 

  • "Gra nie jest widoczna w Muve Downloader mimo że została prawidłowo aktywowana"

 

 

  1. Aby rozwiązać problem należy w programie Muve Downloader w prawym górnym rogu kliknąć kółko zębate, wejść w opcje i kliknąć RESET. Po ponownym uruchomieniu Muve Downloader należy zalogować się, na swoje konto.
     
  2. Jeśli resetowanie nie pomoże prosimy zainstalować ponownie muve downloader. Należy najpierw odinstalować program Uwaga: po odinstalowaniu nie działającej poprawnie aplikacji muve downloader prosimy dodatkowo usunąć ręcznie z dysku folder muve downloader. Można również dla pewności podczas ponownej instalacji zainstalować downloader w innej lokalizacji na dysku twardym niż domyślna.

 

 

  • "Na liście gier w Muve Downloader mam kilka identycznych pozycji (ta sama gra jest powtórzona kilka razy)"

Aby rozwiązać problem należy w programie Muve Downloader w prawym górnym rogu kliknąć kółko zębate, wejść w opcje i kliknąć RESET. Po ponownym uruchomieniu Muve Downloader należy zalogować się, na swoje konto.
 

 

III. PROBLEM Z ZAKUPEM GRY

 


 

  • "Przebywam na terytorium Polski a mimo to nie mogę dokonać zakupu gry gdyż wyświetla się komunikat, że przebywam za granicą"

Możliwe, że Państwa dostawca Internetu nadaje zagraniczny adres IP, proszę skonsultować się w tej sprawie z pomocą techniczną dostawcy Internetu.

 

  • "Czy mogę kupić grę w Muve Digital jeśli nie przebywam na terytorium Polski?"
     

Nie, oferta jest skierowana tylko dla Klientów z Polski. Zakupione gry można pobrać i uruchomić także po wyjeździe za granicę (nie dotyczy niektórych tytułów posiadających blokadę regionalną).

 


IV. KLUCZ STEAM

 


 

  • "Zakupiona gra wymaga aktywacji w programie Steam. Czy konieczne jest pobieranie instalatora poprzez Muve Downloader, czy też mogę aktywować grę w programie Steam i pobrać ją z serwerów Steam?"

Jeżeli gra wymaga aktywacji w programie Steam, można ją pobrać z serwerów Steam, z pominięciem Muve Downloadera. Wystarczy w tym celu w menu Gry programu Steam wybrać opcję Aktywacja produktu w Steam, wprowadzić klucz aktywacyjny i zatwierdzić instalację. Po zakończeniu pobierania grę będzie można uruchomić.
 

 

 


V. UPLAY

 


 

  • "Zakupiona gra wymaga aktywacji w programie Uplay (Ubisoft). Czy konieczne jest pobieranie instalatora poprzez Muve Downloader, czy też mogę aktywować grę w programie Uplay i pobrać ją z serwerów Ubisoft?"

W chwili obecnej program Uplay nie umożliwia pobierania aktywowanych w nim gier. Zakupioną grę należy pobrać przez Muve Downloader, zainstalować i aktywować w programie Uplay.

 

 


VI. WARUNKI UŻYWANIA GIER W WERSJI DIGITAL

 


 

  • "Czy zawsze będę mógł pobrać zakupione gry (np. po zmianie komputera, formatowaniu dysku twardego, usunięciu gry)? Czy ilość pobrań lub instalacji jest limitowana?"

Gry dostępne są na naszych serwerach i po zakupie można je pobrać w dowolnym momencie nieograniczoną ilość razy. Należy jednak mieć na uwadze, że niektóre gry mogą mieć ograniczoną ilość aktywacji.

 

  • "Czy mogę zainstalować zakupioną grę na kilku komputerach jednocześnie?"
     

Tak, grę można zainstalować na kilku komputerach, jednakże nie można korzystać z jednej kopii gry na kilku komputerach jednocześnie.

 

 


VII. PROBLEM Z URUCHOMIENIEM GRY


 

  • "W jaki sposób aktywować dodatek Deep Ocean do gry Anno 2070?"
     

Instrukcję aktywacji dodatku można znaleźć na stronie: http://ubisoft-pl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/17186

 

  • "Zakupiona gra zainstalowała i aktywowała się prawidłowo, jednak nie mogę jej uruchomić! Pojawia się czarny ekran, komunikat błędu lub gra się nie uruchamia w ogóle."
     

Tego typu problemy mogą mieć różne przyczyny i najczęściej związane są z komputerem, na którym zainstalowana została gra. W pierwszej kolejności zalecamy w takim przypadku:
 

  1. Sprawdzenie czy komputer, na którym została zainstalowana gra spełnia jej minimalne wymagania sprzętowe.
     
  2. Aktualizację sterowników do karty graficznej oraz karty dźwiękowej komputera. Aby zaktualizować sterowniki do karty graficznej należy:

    - dla kart graficznych nVidia:

    a. Wejść na stronę producenta karty graficznej: http://www.nvidia.pl/page/home.html

    b. Kliknąć na "Sterowniki", a następnie "Pobierz sterowniki"

    c. Wybrać posiadany model karty graficznej oraz systemu operacyjnego, kliknąć "Szukaj", strona wyświetli najnowszą dostępną wersję sterowników, po czym należy kliknąć "Pobierz"

    d. Po pobraniu sterowników należy je zainstalować.

    - dla kart graficznych ATI/AMD

    a. Wejść na stronę producenta karty graficznej: http://www.amd.com/pl/Pages/AMDHomePage.aspx

    b. Kliknąć na "Wsparcie i Sterowniki", a następnie "Download graphics drivers"

    c. Wybrać posiadany model karty graficznej oraz systemu operacyjnego, kliknąć "Display Results", strona wyświetli najnowszą dostępną wersję sterowników, po czym należy kliknąć "Download"

    d. Po pobraniu sterowników należy je zainstalować.

    Dla kart dźwiękowych zintegrowanych z płytą główną firmy Realtek najnowszy sterownik można pobrać ze strony:
    http://www.realtek.com.tw/downloads/
    Dla pozostałych kart sterowniki można pobrać ze strony producenta kart dźwiękowej lub płyty głównej (w przypadku kart zintegrowanych).
     
  3. Aktualizację systemu operacyjnego (zainstalowanie dostępnych aktualizacji poprzez Windows Update, jeżeli aktualizacje nie są instalowane na bieżąco).
     
  4. Wyłączenie na czas gry programów działających w tle, w tym programu antywirusowego, gdyż niekiedy mogą one powodować konflikt z grą.
     
  5. Reinstalację gry. Instalację należy wykonywać z konta administratora systemu, najlepiej przy wyłączonych programach działających w tle.

 

W przypadku gdyby powyższe rozwiązania okazały się nieskuteczne, sugerujemy kontakt z pomocą techniczną wydawcy gry (wcześniej najlepiej sprawdzić czy rozwiązanie nie znajduje się na stronie pomocy wydawcy):
 

Cenega Poland:
 

Strona pomocy: http://www.cenega.pl/pomoc-techniczna
Telefon: 022 574 2 574 (pn-pt 9:00-17:00)
Mail/formularz kontaktowy: cok@cenega.com
 

Ubisoft Polska:
 

Strona pomocy: http://cs.ubi.com/pl-PL/
Telefon: 22 306 00 63 (pn-pt 16:00-20:00)
Mail/formularz kontaktowy: http://cs.ubi.com/pl-PL/
 

LEM (Licomp Empik Multimedia):
 

Strona pomocy: http://www.lem.com.pl/pomoc.php
Telefon: (22) 651 73 24 (od 24 do 26), wewn. 16
Mail/formularz kontaktowy: pomoc@lem.com.pl lub formularz na stronie http://www.lem.com.pl/pomoc.php
 

EA Polska (Electronics Arts):
 

Strona pomocy: https://help.ea.com/
Telefon: 223 970 840 (pn-pt 9:00-20:00)
Mail/formularz kontaktowy: https://help.ea.com/
 

CD Projekt:
 

Strona pomocy: http://www.cdprojekt.pl/support
Telefon: 22 487 57 58, 22 519 69 66 (pn-pt 10:00-17:00)
Mail/formularz kontaktowy: http://www.cdprojekt.pl/support

 

 



Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta muve.pl