Aktualności

faq_420

powrót do aktualności

FAQ - czyli co o stronie wiedzieć trzeba

2015-07-28 | Nowość 

Wiemy, że wiele rzeczy się pozmieniało. Dlatego też przygotowaliśmy FAQ, abyście mieli wszystkie potrzebne informacje w jednym miejscu. Pamiętajcie proszę, że cały czas pracujemy nad ulepszaniem sklepu. Im więcej dacie nam feedbacku, tym strona będzie bardziej przyjazna.

 1. Widzę błąd na stronie – jak go zgłosić?


Najlepiej, jeżeli użyjesz widgetu, znajdującego się po lewej stronie ekranu (ten żółty pasek!). Poza samym zdjęciem napisz też dokładnie jaki błąd widzisz.


strzałka
 

      2. Nie mogę się zalogować na moje konto w muve – co teraz?


W pierwszej kolejności skorzystaj z opcji zmiany hasła.

muve.pl odzyskiwanie hasla

 

Jeżeli nadal będziesz miał problemy z logowaniem napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego


       3. Jak mogę przenieść punkty ze starej Kompanii Graczy do nowego programu lojalnościowego?


Jeżeli masz konto w muve to zaloguj się i w prawym, górnym menu kliknij „Dane użytkownika

aaa


Na dole strony kliknij Importuj osiągnięcia ze "starej" Kompanii Graczy i podaj prawidłowe dane.

UWAGA: Jeżeli zapomniałeś hasła do starego konta skorzystaj z opcji resetu na formularzu. Hasła i loginu nie można zmienić na starej stronie kompanii.

odzyskiwanie hasła z kompanii graczy

 

       4. Punkty srebra – jak to działa?


Wszystkim weteranom Kompanii Graczy zapewniliśmy możliwość przeniesienia dotychczas zebranych punktów do nowego programu lojalnościowego. Po zaimportowaniu osiągnięć na Twoim koncie pojawi się srebro przeliczone 1:1. Można za nie kupować nagrody z katalogu oraz zniżki 20% i 40% na starych zasadach.


Uwaga: Osiągnięcia z Kompanii Graczy należy zaimportować do 30.09.2015, po tej dacie nie będzie to już możliwe.

 

      5. Czy można jeszcze rejestrować gry w starej Kompanii Graczy?

     Niestety nie. Rejestrowanie gier w Kompanii Graczy zostało zawieszone 19 stycznia 2015 roku.


       6. Czy katalog nagród będzie poszerzany?


Jak najbardziej. Co dwa tygodnie będziemy ogłaszać kolejnych 3 partnerów Kompanii i wprowadzać ich nagrody do katalogu. Warto regularnie śledzić naszego fejsa i stronę aktualności Kompanii.


      7. Punkty złota – do czego mogę je wykorzystać?


Punkty złota to podstawowy mechanizm nowej Kompanii. Kupując dowolny produkt z naszej oferty 5% wartości koszyka zostanie przeliczone na złoto (1 złoto = 1 grosz) i przypisane do Twojego konta.

Złoto można wykorzystać do obniżenia ceny dowolnego zamówienia za pomocą suwaka w koszyku. Inna możliwość to kupowanie nagród z naszego katalogu, a już wkrótce licytacja najcenniejszych nagród w aukcjach.


 8. System nie przyznaje mi odznak i nie zalicza zadań.


Misje polegające na zakupie produktu w sklepie lub nagrody z Kompanii mają pewne opóźnianie w zliczaniu, które może sięgać nawet 30 minut. 


Warto też sprawdzić czy dana misja nie ma dziennych ograniczeń aktywności – takie informacje znajdziesz w opisach.


misja recenzent