
Produkt niedostępny
The store does not distribute this product in your country.
Produkt niedostępny
The store does not distribute this product in your country.
Produkty cyfrowe - natychmiastowa wysyłka kluczy
Wygodne i szybkie płatności
Produkty można aktywować
w Polsce
Bezpieczne zakupy - zaufane płatności i oficjalna dystrybucja
"We. The Refugees: Ticket to Europe" to przygodowy, interaktywny reportaż o uchodźcach, którego akcja dzieje się we współczesnej Europie oraz Północnej Afryce. Gra jest ilustrowana przepięknymi, ręcznie rysowanymi grafikami, a fabuła - inspirowana prawdziwymi wydarzeniami. Twórcy gry odwiedzili obóz Moria i przeprowadzili z uchodźcami wywiady, a usłyszane historie uczynili fundamentem gry.
Główne cechy:
Fabuła
Jesteś trzydziestoletnim, aspirującym pisarzem z Warszawy, który postanawia po raz pierwszy w życiu zrobić coś naprawdę znaczącego. Już wkrótce zadziwisz literacki światek swoim wstrząsającym reportażem o uchodźcach – twoja książka zainspiruje tłumy i rozbudzi ludzkie serca, zburzy mury nietolerancji i zmieni świat na lepsze na wszystkie możliwe sposoby.
Zanim odbierzesz literacką nagrodę Pulitzera, pozostaje tylko trywialna kwestia faktycznej podróży do Afryki w celu zebrania notatek do książki. Masz genialny plan, by udawać uchodźcę i dostać się na jedną z przemytniczych łodzi, które wypływają z wybrzeży Afryki w stronę Europy. To z pewnością nie może być trudne, a ty wcale nie oszalałeś. Z pewnością… Prawda?
Developerzy wspierają sprawę uchodźców
5% zysków We. The Refugees: Ticket to Europe zostanie przekazane na organizacje wspierające uchodźców. Pierwsze 2.5% trafi do Hope Project - greckim wolontariuszom, którzy pomogli nam spotkać się z uchodźcami podczas naszych badań. Druga połowa trafi do innej organizacji humanitarnej, którą wybierzemy wspólnie z naszym community.
Wyjątkowość Ticket to Europe
Ważny, współczesny temat
Gra portretuje zjawisko tzw. "kryzysu uchodźczego" - bardzo realnego wyzwania, z którym od lat zmaga się Europa, szczególnie na swoich południowych granicach.
Bogata fabuła
Scenariusz gry jest wielowątkowy i długi na 2 miliony znaków, co odpowiada 3-4 powieściom. Znaczące wybory oraz ich konsekwencje prowadzą do wielu rozwidleń fabularnych, co umożliwia graczom poznawanie nowych postaci i odkrywanie nowych wątków podczas drugiego i trzeciego przejścia gry.
Zrozumiałe przedstawienie skomplikowanego tematu
Bohaterem jest Europejczyk, który jako outsider postanawia eksplorować świat uchodźców. Tym samym perspektywa protagonisty jest zbliżona do perspektywy gracza. Gra świadomie wykorzystuje stereotyp „podróży białego mężczyzny do egzotycznego świata” i wchodzi z nim w kulturową dyskusję.
Wielopoziomowa, oryginalna narracja
Gra jest metakontekstualna – to nie tylko reportaż o uchodźcach, ale także interaktywna powieść przedstawiająca sam proces tworzenia reportażu. W ten sposób gracz odkrywa zarówno trudy odysei uchodźców, jak i moralne dylematy pisarza związane z eksploracją tematu.
Historia inspirowana prawdziwymi wydarzeniami
Proces pisania poprzedziła seria wywiadów z uchodźcami, którzy poznali koncepcję gry. W tym celu twórcy odwiedzili obóz dla uchodźców Moria na greckiej wyspie Lesbos, gdzie zaprezentowali prototyp gry uchodźcom oraz wolontariuszom. Scenariusz był także konsultowany przez ekspertów z organizacji pozarządowych.
Wymagania sprzętowe
MINIMALNE: