Aktualności

logo muve

powrót do aktualności

Praca w muve.pl: COK

2016-03-29 | Nowość 

Drodzy! Szukamy kogoś do naszej ekipy! A jeżeli nie pamiętacie, jak się u nas pracuje, to na końcu wpisu przypomnienie.

Jeden z największych gamingowych ecommerce’ów w Polsce poszukuje kandydatów na stanowisko:

Pracownik Centrum Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta
  • współpraca z innymi działami firmy

Wymagania:

  • duża swoboda w posługiwaniu się językiem polskim. W mowie i piśmie
  • znajomość języka angielskiego
  • komunikatywność
  • zaangażowanie
  • umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
  • znajomość branży gier, nowych technologii

Oferujemy:

  • interesującą, stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży gier komputerowych
  • dostęp do nowości ze świata gier komputerowych, konsolowych i nowych technologii
  • pracę w przyjaznej atmosferze, w zgranym zespole
  • pracę w systemie poniedziałek - piątek
  • możliwość rozwoju i awansu

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na adres biuro@muve.pl



Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Dane osobowe będą gromadzone wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Administratorem danych jest MUVE S.A., ul. Krakowiaków 50, 02-255 Warszawa. Przyjmuję do wiadomości, ze przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania”.