Statusy zamówień

W procesie przygotowywania zamówienia do wysyłki będzie się zmieniał jego status. Będziesz otrzymywał informację mailową ze szczegółowymi informacjami na temat statusu zamówienia. Status zamówienia możesz sprawdzić w każdym momencie w Panelu Twojego Konta w zakładce "Historia zamówień".


Zamówienie złożone


Zamówienie złożone to takie, które oczekuje na Twoje potwierdzenie lub wpłatę. Zamówienie możesz potwierdzić klikając na link w mailu, którego otrzymasz po złożeniu zamówienia,; zamówienie to możesz także potwierdzić w panelu Twojego Konta w zakładce "Historia Zakupów". W przypadku płatności z góry zamówienie zostanie potwierdzone automatycznie po otrzymaniu informacji o dokonaniu wpłaty.


UWAGA! ZAMÓWIONE PRODUKTY REZERWUJĄ SIĘ DOPIERO PO POTWIERDZENIU ZAMÓWIENIA!



Zamówienie potwierdzone


Zamówienie potwierdzone to zamówienie które oczekuje na realizację. Jeżeli zamówienie posiada taki status, oznacza to, że z Twojej strony dokonane zostałe wszystkie niezbędne czynności. Status ten zmieni się w momencie przystąpienia do wysyłki (realizacji) Twojego zamówienia.


Zamówienie przyjęte do realizacji


Status ten oznacza, że zamówienie jest przygotowywane do wysyłki lub odbioru. Wysyłka powinna nastąpić maksymalnie w przeciągu 24h roboczych.


Zamówienie wysłane


Jeżeli Twoje zamówienie ma status "wysłane", oznacza to, że przesyłka została wysłana, lub oczekuje na Twój odbiór (w zależności od wybranej przez Ciebie opcji). W mailu potwierdzającym realizację zamówienia otrzymasz wszelkie niezbędne informacje na temat szczegółów realizacji zamówienia.


Zamówienie anulowane


Zamówienie anulowane to zamówienie, które nie zostało potwierdzone przez Klienta w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego złozenia, lub nie została dokonana płatność w tym czasie płatność. Jeżeli chcą państwo anulować  swoje zamówienie prosimy o  KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZNY. Modyfikacja zamówienia jest możliwa tylko do czasu jego wysyłki!